onsdag 6. november 2013

Ravelry...

Da har jeg endelig fått meg en ravelry-knapp på bloggen min. For dere som ikke vet hva Ravelry er, er det et møtested for strikkegale fra hele verden. Der kan du legge ut dine prosjketer, linke de opp mot oppskrifter og garn, dele prsonlige meninger om forskjellige oppskrifter, og ikke minst; Finne inspirasjon og oppskrifter som passer til garn du allerede har. Sånn sett er Ravelry en gullgruve av inspirasjon, og jeg kan bruke en hel kveld på å finne ut hva jeg skal strikke, og kikke på hva andre har laget av samme type garn, osv.. Det er lett å bli hektet, og selvfølgelig blir det en tidstyv om du ikke klarer å rive deg løs og faktisk begynner å strikke i stedet.. 

Nå som jeg er hjemme hele tiden blir det en del strikking, og jeg har som mål å legge inn alt jeg lager i fra nå av. Det blir en fin inspirasjonskilde å kikke på når jeg føler at strikkinga går sakte. Jeg blir så imponert over mange av medlemmene som har lagt ut masse ferdigstillte prosjekter, men om jeg ser i skuffer å skap blir det jo en del her også i løpet av et år.


Er du en Ravler? og om du er, skal vi være venner?;) 
Klikk på linken så kommer du rett til min side. 

Ingen kommentarer: