tirsdag 5. november 2013

Den magiske ventetida...















Det er mange år siden jeg har gledet meg til jul så tidlig som i November. I alle de årene jeg har jobbet i restaurantbransjen har julebordene begynt i slutten av oktober, så lukta av lutefisk,ribbe og aquavit har bydd meg i mot lenge før første advent.  Dette året blir det annerledes. Rakfisken får jeg uansett dessverre ikke smakt på, og alt jeg skal spise av både pinnekjøtt og ribbe skal jeg lage selv når høytiden først er her, ikke en måned før. Julekakene skal bakes i desember, og vi skal bruke god tid på å kreere diverse julepynt,dorullnisser og engler her hjemme. Jeg gleder meg til å bruke førjulstiden til å pusle hjemme med julepynt, ruging og baking. Åh  som jeg gleder meg !

1 kommentar:

mammasiiilje sa...

hihi, fikk litt julestevning av bildene . jeg også gleder meg som bare det !:)Her skal det lages julepynt,juletrepynt og bakes ;)
Jeg har mamma permisjon i år så jeg slipper og tenke på at jeg må på jobb i julen ! herlig !!