søndag 4. mai 2014

I dag har vi foreviget våren på flere vis.
Livet leves ute i hagen, og det leves godt. 
Vi har fått oss to nye venner, Flekken og Kalle.
Solveig har som vanlig påtatt seg forsørgerrollen.
Synnøve har reddet en humle, så våren og sommeren er sikret.
Årets første brenneslesuppe er lagd og fortært , siden jeg lever på melkefri kost  nå så Anlaug har det godt brukte jeg kokosmelk i stedet for fløte, det ble overraskende godt.

Håper de første Maidagene dine har vært gode? 












































2 kommentarer:

Rosa+epler sa...

Å Mari, dette ser ut som gode mai dagar.
Brenneneslesuppa, så spennande.
-eg har ikkje laga det sidan eg var barn.
Serverar du det kva vår?
hmm, hugsar eg rett at du også laga bjørkesaft?
Kan du ikkje skrive noko om dette ein gong du får tid,
korleis du brukar ulike vekstar som me finn ute i ditt kjøken?

Håpar dei gode dagane held fram.

Smil frå Elisabeth

Victoria sa...

Så koselig å se at du også har blog (jeg følger med på instagram). Og så fine dager har dere hatt! Vi har det så kaldt ennå at det er vanskelig å tenke på at våren er faktisk på vei. Ha en fint uke!