onsdag 27. oktober 2010

En herlig dag!

Dagen i dag skulle bestå av to ting, frisørtime og strikking! Jeg strikker på en body i ull/silke garn til lillebror som jeg håper å bli ferdig med så han kan ha på seg på sykehuset, og frisørtimen var høyst ønsket og etterlengtet, så jeg har gledet meg veldig til i dag! Synnøve var jo syk i hele forrige uke, og solveig har vært hjemme mandag og tirsdag denne uka pga magevondt, så det var deilig å ha en dag alene igjen.  Jeg hadde friøsrtime klokka tolv, og etterpå gikk jeg innom en ny interiørbutikk nedi sentrum her, "Annes hjørne". Søstra mi Elin kjenner denne dama litt fra før og hun hadde fortalt Anne at jeg syr litt på fritida, og da hadde Anne sagt at hun gjerne kunne ha noen klær i butikken sin for meg.  Jeg tok med meg det jeg hadde av oppsydd, 3 kjoler,3 skjørt,2 fiklefiller,og 8 luer,  og viste henne. Og hun kjøpte jammen alt unntatt 4 luer!! jeg ble kjempeglad både av at hun ville ha klærne mine i butikken sin, og av å få en neve med penger jeg ikke hadde ventet meg!

Men, det som også gjorde dagen veldig bra, var at jeg har gjort ett veldig godt loppekjøp! På mandag var jeg innom ting og tøy på Raufoss, og der sto det en nydelig retro barnevogn. De skulle ha 400,- for den, og jeg reserverte den ut dagen i dag for å tenke litt på det, vi trenger egentlig ikke en vogn til, har jo phil&teds som er genial, også har vi en gammel simo-vogn som solveig har brukt å sove i til nå. Men jeg klarte ikke å gå ifra deni dag  og det er jeg veldig glad for, for de går visst for 3000-5000 kr på finn.no

Men først skal lillebror få gleden av å ligge å pludre og snorke i denne fiiine vogna!



1 kommentar:

Norwegian_jam sa...

Det er så koselig å følge med på bloggen din:)Håper alt er godt!Gleder meg til å få mld om lillegutt;)Mosekos Maien