fredag 5. november 2010

November!












Aldri før har jeg gledet meg så til november! En måned som jeg før har syns har vært både grå,kald og trist blir nå fyllt med barselglede, familiekos og babylykke. I skrivende stund er det 8 dager til termin 14 november, men jeg skal ha en seriøs rundvask av huset i helga, så kanskje han kommer allerede på søndag? Håper jeg rekker å vaske litt først iallefall, for jeg har forsømt mine huslige plikter den siste uka, til fordel for hobby,besøk og ungekos! Jentene har fra 1 November bare 60% barnehageplass, med fri tirsdag og torsdag, og denne uka var det attpåtil planleggingsdag på mandag så da har det ikke vært tid/ork/lyst til no særlig husarbeid! Men vi har vært på hyggelig besøk, hatt hyggelig besøk, vært på biblioteket, lekt ute i novembersola og vært kreative ved kjøkkenbordet! Det er utrolig moro nå når jentene har blitt så store så de kan være med å delta på mine små og store prosjekter, og de syns det er moro selv å! Så får vi se i helga om de er like ivrige til å delta i husvask;) God helg!

Ingen kommentarer: