tirsdag 5. oktober 2010

skippertak!!


Ja nå har jeg virkelig tatt ett skippertak og fått lagt ut alt det jeg har sydd ferdig på salgsbloggen min, så ta gjerne en titt:) jammen er det vanskelig å ta bilder av luer uten en skikkelig modell, men det ble da greit til slutt! Ellers har jeg begynnt å rydde sykroken min SKIKKELIG, ble så inspirert av dama som skriver denne bloggen,ulla-lullaby.blogspot.com. Om hun klarer å få syrommet sitt så striglet 2 uker før termin, må da jeg klare det med 5 uker til termin!  Ellers har uka gått med til strikking, jeg strikker på solveigs julekjole, prøver å strikke den ferdig til vi reiser på hytta på Lørdag, sånn at jeg kan ha med ett rykende ferskt prosjekt dit;)  Ellers har jeg besøkt 2 bruktbutikker denne uka, og her er fangsten:


en puff til å ha leker i! den er under "utvikling", og skal snart trekkes om, bare jeg får Gunleik med på laget:) retro stoffbånd,strikkepinner og en liten ramme.

masse herlige retro småduker, samt 4 par ullsokker til jentene.

Ingen kommentarer: