onsdag 8. januar 2014

Min heltinne...




… intet mindre enn akkurat det er denne frøkna her. 13 ganger daglig skal øyet hennes dryppes med forskjellige medisiner, og tillegg en krem som skal smøres på hver kveld, men den tar vi når hun har sloknet for kvelden. Det gikk veldig bra hos øyelegen idag, såret på hornhinna hadde allerede grodd, og det meste av rusket var borte. Neste kontroll er på mandag, TERMINDATOEN. På en måte håper jeg at jeg ligger på sykehuset på Gjøvik med en liten bylt i armene, men på den andre siden vil jeg jo fryktelig gjerne være med til Lillehammer.. 

I mellomtiden får vi slappe av og kose oss vi to, hun er heldigvis veldig selvstendig og fordyper seg i sin egen lek, så det lar seg fint kombinere med en sprekkeferdig sofaslitende mor;) 

2 kommentarer:

Randi sa...

Uff, så uheldig ho har vært da!! Det er så skummelt når man skader øyer. Lars var uheldig og fikk ei knust traktorrute rett i ansiktet en gang. Glass på begge øyer, og ble fullstendig blind noen dager. Men fikk god hjelp av en utrolig dyktig øyelege på Lillehammer. Alt ble skrapt bort, og han er helt fin igjen nå. Han syntes det var grusomt når døm drev innpå der å skrapte/spyla så du har nok med god grunn ei heltinne :) God bedring!!

Mari sa...

huff så ekkelt da Randi. Jeg er glad hun slapp å skrape, men det er jammen meg et styr å passe på alle dråpene som skal til riktig tid! hun er veldig vellvillig så det går greit, men jeg skjønner jo at det er masete for henne å!