søndag 12. januar 2014

*God helg

















































































Vi prøver å gjøre denne siste magiske men litt frustrerende ventetida så god som mulig. Det er jo så rart,   rundt neste sving venter ett helt nytt liv, nye utfordringer og gleder og alt som kommer med en baby. Det er ikke så godt å forstå for barna at en baby ikke alltid kommer på termindatoen(i morgen) og at det fortsatt kan gå 10 dager til, og vi bare må vente. Noe av det eneste i livet vi ikke kan ha kontroll over, kommer snart til å hende, og vi må bare finne oss i å vente. Jeg prøver dog å mane frem fødselen ved blandt annet å sette en langtidshevende brøddeig, og begynne på to litt større strikkeprosjekter samtidig. Hadde jo vært typisk om brøddeigen måtte heve til vi kom hjem fra sykehuset. 


3 kommentarer:

Florisa sa...

Stemningsfulle bildet, herlig :) Lykke til med ventetid og ikke minst fødsel!

Florisa sa...

Skulle stå bilder ;)

Rosa+epler sa...

åå, det er så mykje fint strikk inne her hos deg.
Som kjolen til jenta di her.
Eg tenkje alltid at strikkekler er eit ekstra lag med kjærleik utanpå barnet. Nokon har i time etter time hatt den som bli strikka til i tankane, forså å varme kroppen til den heldige utvalte. Er lærar på ein barne og ungdomskule her i fjorden, og det er ikkje så mykje strikkekler å sjå. Legg alltid merke til dei som har den varmen om seg.

Pinne nr 2 tar tid, gler meg til å sjå genseren.

Nå skal eg koka ein kopp te og sjå litt på fjernsynet, min to små sover, -enn så lenge.

Håpar du også har det godt.

smil og klem frå Elisabeth