fredag 11. oktober 2013

Ting jeg er takknemlig for akkurat nå:


At hagen igjen er fyllt med lønneblader som gir oss både masse lek og arbeid.



Høstsola .


At ungene holder seg uforskammet friske til tross for kaldere vær og noen av de fortsatt kan finne på å gå utendørs barføtt.


Denne store fine jenta, som så tydelig har kommet seg et steg videre i utviklingen.
("mamma  jeg elsker deg, men denne buksa er sååå vond å gå med, jeg tar en annen jeg")


At jeg fortsatt får på meg favorittullkjolen.



                                          At vi har funnet en god familie til denne ulldotten.


  Farger, både de i naturen og de som en kan trylle med innendørs.



1 kommentar:

mammasiiilje sa...

så mange fine bilder ;)) Virker som om dere bor på et kjempe fint sted der ute på vakre toten ;)