søndag 6. oktober 2013

*Helg











Jeg liker best når alt vi har av planer på helg begrenser seg til hva vi skal ha til middag og hva slags film vi skal se på til kvelds. Denne helga var akkurat slik, og dagene fylles med bare gode opplevelser, nyttige og mindre nyttige. Jeg merker det på ungene at de også koser seg med denne planløse tilværelsen, de har full kontroll over sin egen dag og det tror jeg er sunt. Hverdagene er jo stort sett voksenstyrt så vi prøver å holde helgene hellige så de får styre med sine egne planer og prosjekter. 

Jentene hadde halloween på lørdag, de kledde seg ut og gikk inn til bæssfar etter middag og lurte han for litt snop. Synnøve har perlet vennekjede til meg, og Solveig utvider i dukkehuset(hun mangler nemlig kontor og stue)  Johannes er fornøyd så lenge han får dure med en eller annen maskin inne eller ute, eller jobbe med høygaffelen i låven. Han ønsker seg forresten høygaffel i 3-årsgave, hvor kult er ikke det ?! 

Håper alle mine lesere også har hatt en vidundelig oktoberhelg?

2 kommentarer:

mammasiiilje sa...

Det er kjempe kult, liten bondekar ;) hihi. høres ut som en fin helg!Vi har storkost oss i helgen, lørdag var vi en tur i byen og litt slik. Og søndag var vi hos et vennepar hvor det var masse kaos med mange unger, ute og grillet og koste oss !! ;))

Mari sa...

Hørws ut som ei koslig helg:) Takk for at du legger igjen så fine kommentarer her:)