lørdag 26. oktober 2013

06.20




Vi har en gjeng med morgenfugler, det har vi skjønt for lenge siden. Denne lørdagsmorgenen var det liv i leiren 06.20 , Mickael Jackson strømmet ut fra synnøve sitt rom, Solveig var nede for å leke med miss, og Johannes lå i senga vår og prøvde å ha en samtale med meg på hundespråket(voffvoff) !

Selv om ungene er tidlig våkne, står vi som regel ikke opp før 0800. Gunleik får sove i fred til frokostbordet er klart, mens Johannes og jeg er de som er ivrigst på frokostdekkinga. Jentene leker på rommene sine eller i stua, og det er råder en deilig følelse av at tida går litt saktere. Akkurat slik vi liker det når helga kommer:)

Hvordan er deres morgenrituale?

2 kommentarer:

mammasiiilje sa...

Koselig bilde er ganske så likt her også ;) idag var det morgen veldig tidlig, halv 6 våknet jeg for amming, så hadde storebror hatt et uhell i sengen så han var jo så ei seg. så da var vakmaskina satt på her litt over halv 6 idag, prøvde og ligge alle 4 for og sove litt til etterpå men var kun far og lillebror som sovet. Her pleier storebror og så opp, leke på rommet sitt eller stua, gjerne se litt barne tv mens han spiser frukt. Så står jo jeg opp sånn ettervert jeg også for og forbrede frokost og påkleding av unger :) Håper vi sover lenger imorgen men nei vent vi skal jo stille klokka 1 time tilbake også, sukk :p det betyr 1 time lenger helg. hehe

Silje sa...

Morgenfugler her i gården også. SÅ fine leke ungene har:) Og det ser da veldig hyggelig ut. Jeg har etterhvert begynt å like tidlige morgener...