mandag 26. januar 2015

Fine ting..

Jeg har fått meg en ny favorittblogg, nemlig denne . Hun er så god på det gode, og jeg liker spesiellt godt innleggene hennes med lister om fine ting, så jeg tenkte at det vil jeg lage ett innlegg om. Jeg har vært syk de siste ukene og hangler fortsatt, så det er lett å se svart på dagene. Nå skal vi se om det hjelper med en liste over fine ting:


* Vi sa en fin ting om hverandre rundt frokostbordet i dag, det var så fint å se hvor lett det var å snu en litt gørr tone til noe lett og hyggelig.


* Jeg har fått pakke fra hm, som bare ligger å venter på å bli åpnet.


*Jeg har en svigerinne som er frisør som lurer på når det passer at hun kommer å gjør meg fin på håret.


*jeg har tre timer for meg selv, der en av timene skal brukes til strikking.


*Vi skal ha råkostsalat til middagen i dag, og det elsker jeg. 




En sped start, og det hjelper faktisk å fokusere på det positive..!


1 kommentar:

Ine sa...

Å, takk for gode ord <3