lørdag 19. juli 2014

Den siste dagen i tjugeåra..

Har vært helt perfekt ! Solskinn, hageslaberas med gode venner, bading på Hole og nå; jordbær og strikketøy i aftensolen i hengekøya. Forhåpentligvis kommer Gunleik etterhvert også.

 Jeg føler meg helt klar for å lukke døra etter tjugeåra, og åpne døra til de glade tredve! Jeg synes selv i all beskjedenhet at jeg har brukt tjugeåra godt, med å stifte den fine familien min, få meg en jobb jeg trives i å kan leve godt med, samtidig som vi har begynt å skape oss et liv på gården med alle dyra slik som vi ønsker ! Nå skal jeg bruke tredveårene på å nyte alt det gode vi har jobbet for, men samtidig jobbe videre med å utvikle oss og søke etter nye muligheter så vi kan leve det livet vi selv vil !

 Jeg gleder meg til å kalle meg tredve ! Bring it on ! 


3 kommentarer:

Maria sa...

GRATULEEEEEERER MED DAGEN, fine du!!!
håper den første dagen i trevdeåra har vært like bra!
KLEM!!!!

mammasiiilje sa...

Hipp hurra for deg !!! :D Håper dagen var knall fin !! :)) Håper du har tenkt til og fortsette blogginga i 30 åra! :)
Synes 30 åra høres skummelt ut kommer selv etter om 3 år, hehe.

Rosa+epler sa...

Til Lukka med dine vakre 30 Mari.
Du har grunn til å vera stolt over dine eigne val,
det er også veldig fint for oss andre å følge små glimt av dei her inne.

Gler meg til å sjå kva du strikkar på her?
Gler meg til å sjå kva du fyller kvardagane med?
Gler meg over å sjå jenta di Anlaug og resten av gjengen, som eg eigentleg ikkje kjenner, -men synes så himla bra om.

Ta vare på deg sjølv fining,
noko eg veit du gjer.

Godklem frå Elisabeth