lørdag 22. mars 2014

*God helg





Synnøve proklamerte i går kveld at hun visste iallefall hva hun skulle bruke helga til, nemlig å sykle!

Lørdagen begynte så godt som en lørdag kan starte;  god og lang frokost,  unger som leker rundt om i huset og sola som skinner inn vinduet.
Johannes var bedt i sin første barnebursdag på lekeland, så etterhvert reiste vi dit, jeg og min fine firerbande. Siden G jobber i helga, måtte jentene pent være med, noe de slett ikke hadde noe i mot.
Jeg kan styre min begeistring for slike steder, og fikk nok en gang bekreftet at min avsky ikke er uten grunn. Johannes synes det var overveldende og bråkete, og holdt seg mest i ballbassenget med bestekompisene sine, mens jentene lekte over alt. etter to timer var det greit å forlate åstedet, og johannes sovnet i bilen på vei hjem, tydelig mettet av inntrykk.

Nå er det lørdagsgodis og film som gjelder, og ettervert skal G på 40-årslag og jeg skal mekke meg sashimi og strikke strukturstrikk; en prima kveld om jeg skal si det selv;)

God kveld venner !

1 kommentar:

Anonym sa...

Så deilig med sykkelføre allerede!

Bursdag på lekeland høres ganske intest ut. Men jeg tipper det blir litt småintenst her neste helg når vi får 14 3-5-åringer fulle av sukker inn i huset vårt også.