tirsdag 3. desember 2013

Søm sala bim








Den gule er fortsatt til salgs, florlett sommerkjole i størrelse 2 år .300,-









Denne kjolen er str 3 år, men kan fint brukes som tunika av en 4-5 åring.300,-





Forrige uke hadde jeg mange timer med kvalitetstid foran symaskina. Det resulterte i  fire kjoler som selges til inntekt til unicef sitt hjelpearbeid på Fillipinene. Foreløpig er to solgt, den røde og den gule er igjen, og jeg håper å få solgt de også. Det føles så godt å bidra litt for å hjelpe de som lever i nød, og det var mammaen som i desperasjon hadde gitt den tørste ungen sin saltvann som fikk det til å briste for meg. Jeg vet jo at det ikke blir så mye ut av det, men jeg føler iallefall at jeg har gjort litt for å vise medfølelse og omsorg.

Jeg har lagt de ut for salg på facebook og instagram, (frufjellz er meg,følg meg gjerne)
Men om du fikk lyst til å kjøpe en julegave med mening så send meg en mail.


1 kommentar:

H. sa...

Hei! Så fine kjoler! Jeg kjøper gjerne den røde kjolen, hvis den fortsatt er tilgjengelig?? hege.fjeldseth@gmail.com. Mvh Hege :)