onsdag 31. juli 2013

*Abstinenser












(bildene er 4 år gamle og gode mimrebilder.)


Vi har vært mye på farten i sommer, iallefall jeg og delvis ungene, men hytta på Gålå har vi ikke rukket å besøke. Dessverre, sommeren er såå god der oppe. Men enda finere er høsten, og jeg håper vi får til en tur i løpet av sensommeren/høsten. Fargene og den spisse deilige fjellufta får meg til å føle meg frisk og vital, og den gjør oss så deilige søvnige når kvelden kommer. Kjenner jeg får litt abstinenser faktisk.

Har du et sted som gir deg abstinenser?



1 kommentar:

Rosa+epler sa...

Så gode bilete,
skjønnar godt dette er noko å sakne.
Hausten er svært god synes eg,
alt blir litt tydlegare då.
Fargane, tankane og overgangane i dagen.

Så mykje fint strikk du har til gjengen din.

Smil frå Elisabeth