torsdag 1. august 2013

*I dag:









Har det vært skikkelig sommer!
Vi har badet på Holetjernet i to omganger, og jeg har tatt årets første bad. Det er stort det, ikke hvert år det skjer!
Vannet holdt ca 22 varme, og var like grønt og klart som det alltid har vært. 

I hele oppveksten har jeg badet her, og det var godt å kjenne igjen følelsen av å stupe fra brygga, kjenne de samme steinene på bunnen, og føle det samme som jeg har gjort så uendelig mange ganger før, nemlig at Hole er som en del av meg. Jeg er stolt av å kjenne dette vakre lille tjernet, glad for at vi bare kan traske 200 meter hjemmefra så er vi i vannet, og ikke minst så uendelig takknemlig for at også mine barn kan bli kjent og få gode minner  ifra Hole. 

I morgen er det meldt enda bedre vær, så det spørrs om jeg ikke må dra på meg badedrakta igjen!



Ingen kommentarer: