onsdag 9. mai 2012

Instagram





















Det blir dårlig med blogging om dagen, for kameraet mitt er på reperasjon. Men du finner meg som Frufjellz på instagram, et sosialt nettverk som er utrolig inspirerende og avghengighetsskapende. jeg følger allerede flere inspirerende og kule damer i Amerika, og flere blir det sikkert. som du ser på bildene over kan du legge på forskjellige lyseffekter, og det er utrolig moro å leke seg med det. Instagram kan du forresten laste ned gratis på telefonen, og det er gratis å bruke også. 

1 kommentar:

Lene sa...

Jeg vil også ha instagram! Men må vel ha en iphone da. Noe jeg ikke har. Søren og :)

Loppe-bytte-kveld hørtes midt i blinken ut! Har mange lopper her, så det er ikke noe problem. Hehe.

Så ikke deg på loppemarked. Ser igrunn ingen omtrent. Øynene er plantet på loppene. :) Hehe. Vi er gale, ja.

På bøverbru du bor eller? Får ta meg en tur en dag. Lenge siden sist!

Klem Lene