mandag 2. april 2012

kjærlighet!












I helgen var vi i et fantastisk bryllup. Gunleiks lillesøster gikk til alters på en særdeles rørende og flott måte.
Fix you av Coldplay fyllte  kirkerommet når brudeparet steg opp kirkegangen, og synet av de vakre menneskene og med den fantastiske musikken spillt av meget dyktige musikere, ga meg både gåsehud, tårer og en riktig god følelse! Yes, det var vidundelig! 

Festen fortsatte ved et flott dekket bord, alt i brura´s gjennomførte stil, og det hele var en herlig festaften fyllt av glede og kjærlighet.

Nå ønsker vi ekteparet en nydelig uke i Paris, kjærlighetens by:)


Hjemme hos oss var det også fest, iallefall dagen derpå. Mamma som sov over på sofaen hørte Synnøve sette på kaffen i halv sju-tida, og når jeg kom ned halv åtte var det dette synet som møtte meg!  kakefest i stua.

2 kommentarer:

Lillesøster sa...

Hehe. Setter Synnøve på kaffen selv? Må si jeg gleder meg til å passe småtrølla

Mari sa...

Jada, det har hun gjort lenge. Det hender det blir litt sterk kaffe, og kaffepulver utover hele kjøkkenbenken, men tanken er veldig god:)