onsdag 9. november 2011

vitamin-innspøyting!





Det hender jeg får akutt behov for farger, spesiellt gult er "min" farge. I går fikk jeg kastet meg rundt å sydd en sprek selebukse til guttungen, og den matcher veldig til personligheten hans om dagen! Han er så utrolig aktiv, han suser rundt og reiser seg opp langs alt som kan støtte han, åler seg frem som en verdensmester og bare er blid og glad! Unntatt i natt, vell å merke.. Johannes har vært rolig på natta de siste månedene, men i natt skrek og skrek han, ville ikke kose,ikke ha pupp,ikke ligge i senga vår, og typisk nok begynte han med dette først akkurat når vi hadde sovnet i 24-tiden.. Det eneste som kunne roe han var om han fikk spille på xylofonen på telefonen til G. Fikk lagt han i senga og han sovnet til slutt mellom oss, og etter ett par timer begynner det igjen, skikkelig vræææling, aldri hørt maken, fra han iallefall. Han sovnet etter en times skriking, og et kvarter på facebook;) Han og jeg er hjemme idag, for jeg trodde han var skikkelig sjuk etter den natta, han er jo forkjøla så jeg tenkte det hadde dratt seg til enda mer, men gutten var i grei form etter frokost, og nå har han sovet i 3 timer så han har iallefall fått hvilt seg skikkelig! A mor har fått vasket gulv og ryddet bort litt etter helga, for til helga skal vi feire bursdag, og ha skikkelig selskap for 1-åringen vår! Jeg krysser fingra for at de fine fargerike gerberaene fra bryllupsfesten holder seg fine til lørdag!

På det nederste bildet ser dere den ene bryllupsgaven vår, et nyyydelig bilde av Bjørg Thorhallsdottir, jeg ble så glad i det fra første stund, og det har fått en fin plass i stua:)

Ingen kommentarer: