mandag 14. november 2011

Kjærleiks-festen!

Oss i gode gamle dager;) snart 7 år siden første kake og grønn te-date!

Jeg overrasket med å komme i brudekjole da jeg skulle holde tale! Det var nå eller aldri, og jeg ville jo ikke angre på at jeg ikke var hvit brud:) Så 3 dager før bestemte jeg meg for kjole, heldigvis for meg har mamma brudesalong så jeg kunne velge fritt, TAKK mamma:)

Gutta krutt! svoger og Gunleiks forlover! Flotte folk! 
Vi fikk så mange fine gaver...  
Brura har fått av seg brudekjolen å satte hæla i taket! Festen endte for mange av oss i en vill,hemningsløs gledesdans som varte i flere timer! Det var helt herlig, spesiellt for brura som ærlig atlt tenkte at senga fristet allerede klokka tolv:)Heldigvis hadde toastmaster og svoger fiksa diggbar dansemusikk!


Fine Elin og flotte Hans! Neste par ut? 
Pappa, verdens beste pappa og hans søte "venninne" Eli! 
Kake må´n ha, min svigermor hadde bakt en fantstisk flott bryllupskake! Ny karriere Bella?

Dere kan vel gjette hvem som er baker´n av denne?



Gullhønen og Hanen hadde laget en superbra og svingende sang!! TAkk kjære  dere!

Søstrene sisters  hadde også vært kreative:) 

Mine flotte søstre, som er en av grunnene til at vi ville ha 3 barn! Søsken har man for alltid!

Fryktelig glade for å bli tatt bilde av...

Gunleik hadde ansvaret for bordkortene... flinke mannen min:)


Bente og Johs, fine svigerforeldre har jeg fått!

Pappa måtte mimre litt om min barndom..

Opp på stola, under bordene, det ble litt klining:)

Toastmastern over alle, flinke Mats loset oss gjennom middagen med stø hånd!
Vell hjemme, Gunleik bar meg over dørstokken, men det vil jeg ikke vise bilde av;) 

4 kommentarer:

Mia sa...

Så koselige bilder fra en minnerik dag! Godt å lese at dere hadde en superdag, det er slik bryllupsfester skal være :)

Marianne Aall sa...

Gratulerer så masse, Mari!!!
Ser ut som en herlig dag og en kjempefin fest!
Kos dere masse.

Klem fra Marianne :-)

Hanne sa...

Ååå, gratulerer Mari! :D
Kjempefine bilder- ser ut som dere fikk en strålende dag. Flott par og nydelig kjole.

Gratulasjonsklemmer fra Hanne

Anonym sa...

ÅÅ Mari, for en fin bryllupsfest :) Jeg kjenner det kribler ekstra når jeg ser slike kjærleikbilder <3 Vi skal ha bryllupet vårt i Lofoten i august, så kanskje vi skal ha en liten kjærlighetsfestsammenmedgodevenner hjemme på gården her på Toten senere?! :)
Håper alt er bra med dere
Stor klem fra Katrine