tirsdag 20. september 2011

kreative krumspring!








Noen kjappe strikkeprosjekt har det blitt iløpet av helga, tilfrdstillende med sånt som blir ferdig på en time:) jentene er kreative de å, de lager hopp av en plate med en stein under, og (rå)kjører over med sykkel og sparkesykkel. De nederste bildene er middagen som gav meg jobb!  desserten glemte jeg å ta bildet av, men det var blåbæris med pernot. I jobben min har vi så og si full frihet når vi setter opp meny, det er spennende og samtidig ganske krevende av en relativt nyutdannet kokk.. Jeg tenker på alternative mentyer døgnet rundt, og det kan bli litt slitsomt.. men det er MORO, først å fremst, tenk å få lage akkurat hva jeg vil, det er luksus for en kokk!! Ha en god dag, for meg venter deilig lunsj i Hunndalen, før jeg skal på jobb!

Ingen kommentarer: