søndag 11. september 2011

Hverdagen..









Hverdagslivet har pangstartet hos oss, plutselig fikk jeg jobb,  og permisjonsfriheten er over for denne gang. Jeg syns det er deilig å få brukt sider av meg selv som har stått på stedet hvil noen år!  jeg kjenner at etter allerede en uke i jobb at jeg er på rett pass, jeg TRENGER å jobbe, komme vekk fra "jobben" hjemme med alt det innebærer. Jeg kommer hjem fra jobb med overskudd til barna og det huslige, fordi jeg vet at vi ikke har ubegrenset med tid sammen lenger. Det er deilig, rett å slett! Johannes trives godt som barnehage-barn, han er yngst på avd, så det blir nok ekstra mye kos og klem og bæring på han. Damene og mannen som jobber på avd hans er virkelig flotte folk! Jentene takler det fint at mamma er i jobb, tror ikke de merker så stor forskjell egentlig, jeg har en så deilig turnus at det er bare en uke i mnd jeg begynner styggtidlig,så jeg ikke får sagt ha det til de, men ellers så begynner jeg kl 9 og jobber til 14.45 og de fire dagene med kveldsjobb i mnd begynner jeg ikke før 13.30, så da blir det deilige morgener her tenker jeg:) Jeg er så fornøyd med tilværelsen om dagen, hurra!! selvfølgelig kunne jeg tenkt meg å være hjemme med Johannes mye lenger, men jeg tror at en arbeidende mor kommer oss alle til gode her i huset:) Bloggen er litt nedpriortiert for tida, men det er pga trøbbel med iphoto.. kommer sterkere tilbake:)Ha en nydelig søndagskveld:)

1 kommentar:

Mia sa...

Så bra at du trives godt i jobb, Mari! Er helt sikker på at unga dine merker at du trives godt med tilværelsen også. Håper dere har fine dager og at vi ses om ikke altfor lenge. Klem Mia