mandag 19. september 2011

Hellig helg!








Helga har vært flott, helt uten planer, bare hjemmekos og impulsive besøk! En setter så utrolig stor pris på helg når uka er full av jobb, den blir nesten hellig. Jeg merker at jeg er mye mer tilstedet og oppmersom på kidsa nå som vi har begrenset med tid sammen, jeg nyter å være sammen med de på en annen måte en før! herlig! denne uka jobber jeg kveldsvakt, det betyr rolige morgner og noen timer alenetid på meg før jobb, det er luksus!

Ha en god dag:)

1 kommentar:

Marthe sa...

Mari!!
Jeg blir så glad og varm i sjela av de utrolig flotte bildene jeg ser av verdens herligste familie!! Fy, så flotte dere er:) Smiler fra øre til øre her jeg sitter (kremt, ligger, tihi). Er det raspeballer du og kokken Synnøve lager? Og så stor Johannes har blitt!! Skikkelig gromgutt med et utrolig glimt i øyet. Jeg er forelsket! Og bildet av Solveig i treet må jo rett inn i glass og ramme. Fine er dere!

God arbeidsuke til deg!

Hauger med klæmmer fra Marthe (som må logge inn med en adresse som tar deg rett til et blogg jeg ikke bruker. får ikke kommentert med link til bloggen min...merkelig?)