tirsdag 1. august 2017

Hei august.


Nå begynner min favorittmåned. August har for meg vært full av energi og liv, på høyden og på tur til å begynne på nye stier. 

Det er fortsatt sommer,  vi bader å nyter sola mellom regnbygene, men august kommer med så mye mer! Sopptur, bærtur, kosetur, turer på åsen for å hilse på kvigene våre. Bare en tur rundt huset og man får noe å spise på hvert hjørne. 

Lufta har fått en ny klang, den er krisp og frisk og minner om hva som kommer rundt neste sving. 


Men enn så lenge lever vi livet sakte i alt denne deilige tiden kan by på. 



















































1 kommentar:

Camilla sa...

Hei Mari!

Så deilig det ser ut. Jeg er også utrolig glad i August. Sammen med septemer og oktober er det mine favorittmåneder. Jeg elsker den klare luften, at rognen får røde bær og kornet blir gult. Skogen er så herlig å være i også! Jeg har prøvd å ta litt ferie fra bloggegreier, så har ikke vært innom før nå, men gøy å lese om sommeren deres! :)