mandag 6. april 2015

Advarsel: mammahjertesmeltkliss.

.







Jeg synes dette stadiet med en ettåring i hus er ganske så fint og fantastisk. Joda, det er litt slitsomt også, hun krabber stort sett enda, spiser jord og elsker kattemat og det morsomste som finnes er å rote ut bøker og klær fra hyller. Men sett bort ifra det er de spontane omfavnelsene med gode lange klemmer, hennes hjertelige latter og det veldig klare kroppspråket det fineste jeg vet akkurat nå. Jeg nyter hver time hun er våken, synes det er helt herlig å oppdage verden sammen med henne. 

Husker jeg sa til en kompis som skulle være hjemmeværende med sin ettåring at han var veldig heldig som fikk den aller fineste tida sammen med barnet sitt. Men han begynte i barnehagen noen uker etter så faren var tydeligvis ikke enig med meg. 

Hvilke stadie av barndommen synes du er det fineste?

1 kommentar:

mammasiiilje sa...

hu er så grom :) en sånn gyngehest så jeg på hamar en gang, de er så fine.
jeg synes alle aldre har sin sjarm. nå fikk jeg en 2 åring i går og de er jo veldig sjarmerende, det er 4 åringen å ( snart 5) gjelder og følge og henge med på alt som skjer med de
:)