torsdag 5. september 2013

Om vi gleder oss?










Jeg har nådd uke 18, og det er mye som skjer!Jeg vokser i rekordfart og babyen sparker mye og tydelig. Deilig. Nå har det virkelig gått opp for oss at vi skal bli seks til vinteren, og det går ikke en dag uten at en av ungene spørr om babyen. I dag var det "Liker babyen tikka masala"? 
 Og "Når skal jeg bli storebror?"   Det føles godt at de er blitt så store og selvstendige på mange måter nå som vi skal få en baby til. De trenger oss veldig fortsatt, men på en litt annen måte enn når de var 2. Johannes blir jo 3 år og 2 mnd når han blir storebror, og det tror jeg er en fin alder.

Idag har jeg vært hos kiropraktor for første gang, siden jeg har hatt vondt i bekkenet den siste uka. Hun fant en låsning som hun knekte opp, og vi ble enige om at jeg skulle gå regelmessig hos henne frem til fødsel. Godt å finne en som kan lindre smertene effektivt. Jeg har også meldt meg på pilateskurs på jobben, og det skal også være veldig godt for bekkenet. Vi har gode dager med mye kos og babyprat, og en kan jo ikke annet enn å glede seg enormt når en mimrer tilbake for snart 3 år siden.

3 kommentarer:

mammasiiilje sa...

Ååå så spennende altså :)
Mange fine bilder også!
Håper du blir bedre med bekkenet ditt, uff ikke godt og ha det slik altså!

Love + vegetables sa...

hjerte!
herregud det bildet av deg og de tre er helt vidunderlig. søte, litt rastløse storesøstre og en strålende nybakt mamma. vakkert!
vet dere om det er jentebolle eller guttebolle da?
klem!

maylisah sa...

Helt enig med Love+Vegetables. Det bildet av dere i sofaen var bare helt herlig! Og selvsagt fine bilder av en nydelig liten nyfødt. Blir spennende dette med en nr 4 :)

Hilsen maylisah fra insta ;)