mandag 30. september 2013

En hilsen fra magen..

Som alltid sover jeg inmari godt når vi er på hytta, enten som en stein, eller med de villeste drømmer.

I natt drømte jeg en surrealistisk drøm.

Jeg drømte at jeg fødte vårt fjerde barn, og dagen etter var jeg på jobb(!!) og serverte 80 utålmodige personer biff. Da jeg kom hjem for kvelden, satte jeg meg for å amme den nyfødte jenta vår og hun gav meg et blikk eller smil jeg kan ikke huske helt, men det øyeblikket har brent seg fast på minnet mitt. Det var som om øya hennes sa ; Det går bra det her mamma.. 

Hun var så nydelig den jenta vår, helt svart tykt hår, og myk og fin i huden. Og de øya asså.. 






Jeg gleder meg veldig.. gleder meg til å få kjenne på bittesmå babyfingre igjen, snuse på det deilige myke babyhodet og få bære og bysse på en liten bylt igjen. 

2 kommentarer:

mammasiiilje sa...

For en herlig drøm og ha :)

Love + vegetables sa...

så nydelig. Da jeg var gravid med Freja, skjedde det samme, jeg drømte at hun ble født, og at hun så opp på meg med de store nydelige øynene. Og det rare er, at det er sånn øynene hennes ser ut!