onsdag 8. juni 2011

Loppegull!







På fredag skulle jeg til Lena for å handle litt blomster, men måtte innom min faste gjennbruksbutikk, og jammen fant jeg mye gull;) ekte japanske dukker, en fantastisk fin paraply, og nesten helt nye el naturalista-sko til meg selv som passet perfekt! De er litt gule i skinnet, må prøve å få gjort noe med det, men utenom det var de strøkne som vi sier på Toten:) Fant meg også to herlige kjoler, den ene litt for liten, så den har min kjære venn og forlover Silje fått låne, den andre er nesten litt for moderne for meg, med flaggermusermer og litt dyrisk i mønsteret. kanskje jeg tar den frem en dag jeg vil føle meg litt ekstra hippie-Hege, hehe!På mandag var jeg også på et annet bruktmarked på Lena, egentlig bare for å levere noe, men fant en sekk full av barneklær, og nederst i den lå 4-5 selebukser fra 70-tallet, med skikkelig sleng i beina og syntetisk herlig i stoffet! alle untatt en var i største laget for Johannes, så de har Ludvig fått låne så lenge! Må dele på gullet med gullgode folk:)

Ingen kommentarer: