lørdag 4. juli 2015

Sommerdager.






















Beklager at jeg spammer med sommerbilder, men jeg driver å fyller opp så jeg kan se tilbake på gode  varme dager når vinteren kommer. Og det ER så fint nå, alt det grønne, blomster og grønnsakene som vokser så det spraker.  
Jeg har tatt ferie nå, og det kjennes godt; vi har ingen planer den første uka, bare kose oss sammen på gården og gjøre klart til ferievikaren skal ta over alt ansvaret for ei uke.  

Også bader vi, så klart. så lenge sola skinner må vi på bading i løpet av dagen. Her på Toten er det mange så tjern, og jeg prøver å veksle på hvor vi bader så ungene og jeg blir litt kjent rundt omkring. Dessuten er det kult å ha førstehånds erfaring på hvor det beste badevannet er ! Anlaug er som sine søsken en villstyring i vannet, og det er så moro å se på gleden. 

Håper du har gode sommerdager?

1 kommentar:

mammasiiilje sa...

Gjør ingen ting med spam av sommer bilder, de er så fine :)
Snart er det ferie her, 5 netter på jobb så blir det noen uker med ferie . vi nyter sommer dagene her med bading , vannmelon,is og lek :)