onsdag 31. desember 2014

Godt nytt år!









Her i huset har vi delt årets siste kveld med de fineste vi vet, og det er som vanlig fullt av liv og leven, ungene koser seg sammen og vi voksne får etterlengtet tid til å snakke sammen. De to minste barna ligger nå og sover søtt, mens vi andre har sett på "med grimm og gru" . Jeg ser alltid den i romjula og nå vil jeg dele den med mine døtre, som forøvrig var helt fortapt i alle kostymer og fine dansetrinn. Tror jeg vet hva leken kommer til å handle om i morgen. 

Romjula har vært herlig og avslappende, og jeg gruer meg litt til hverdagen trår til igjen. Heldigvis er det noen dager igjen til nistesmøring, leksehjelp og aktiviteter starter opp så nå skal vi nyte i fulle drag de siste dagene. 

3 kommentarer:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Godt nyttår til dere :)
Klem
Ellen S

mammasiiilje sa...

Godt nytt år til dere :D Så fin minsta er i kjolen sin, smelt :)

Randi sa...

Grimm og Gru er barndomsminner ja!! Så fin veslejenta var i den kjolen :) Godt Nytt År!!