mandag 22. september 2014

Den siste permisjonsdagen..










..er snart over. Iallefall den lønnede permisjonen. Fra i morgen begynner jeg å jobbe 50% igjen, det vil si 4 kveldsvakter og 5 dagvakter i måneden. Det er veldig overkommelig, og jeg gleder meg faktisk til å begynne igjen. Så mye at jeg lagde urteaioli til pastasalaten idag bare for å se om jeg fortsatt hadde det i fingene. Anlaug og Gunleik skal holde fortet sammen når jeg er på jobb, og det kommer antagelig til å gå veldig bra. Litt innkjøring blir det vell, men Anlaug er stort sett klar i sitt kroppspråk og ganske lett å skjønne hva hun trenger/vil så det går nok fint. Jeg kjenner at jeg er klar for å slippe taket på hovedansvaret for Anlaug nå, og det kjennes godt å gi det til Gunleik, i stedet for en dagmamma/barnehageansatte. Den tid kommer tidsnok, og det føles helt riktig og veldg godt å vite at vi kan kose oss et helt år til før den hverdagen kommer. 

Ingen kommentarer: