torsdag 10. april 2014

Drømmen om ei geit...

 ..er kanskje ikke så langt unna?!

Helt siden jeg såg garnet fra disse(nettopp disse) fine mohairgeitene på ei julemesse før jul har jeg gått og ønsket meg noen slike. Ikke bare gir de deilig myk og eksklusiv ull, de er skikkelig nysgjerrige, vennlige og kosete.

Jeg fikk kortet av denne dama på julemessa, og i helga var vi på gården hennes og såg på dyrene. Hun hadde ni stykker, to bukker, en kastrert bukk og seks geiter, hvorav fire av dem var drektige. Vakre snille dyr, med masse personlighet! Bare se selv..!






















Fortsettelse følger...

2 kommentarer:

Rosa+epler sa...

..gler meg til forsetjingo..

Så spennande.

Er det ein gode torsdag?

Her er Alfred febersjuk på andre dagen etter vaksine, også oppå det heile er han tett i naso. Så guten er ikkje i form. Og det påvirkar alle i heimen, me vil jo at alle skal ha det godt.

Håpar dåko er i fin form.

Klem frå Elisabeth

Anonym sa...

Så fine! Skjønner godt at dere ønsker dere noen sånne :)