søndag 9. juni 2013

*Instahelg

jeg er ikke så flink til å ta frem kameraet om dagen, har nok med å nyte dagene gjennom mine egne sanser.

Men med instagram er det noe annet, det er så mye enklere, ukomplisert og lettvint. Telefonen er som oftest med meg ut uansett, og de gode øyeblikkene er lett å fange med kameraet på telefonen.

Vi har hatt hjemmehelg, bare kost oss hjemme med litt handling av mat som eneste plan, i tillegg til gårdsarbeid. og et hyggelig kaffeslaberas nå på tampen av helga, da.

I dag har jeg tatt en rufs i grønnsakshagen, og 2 minutter etter at jeg slengte på litt vann på reddikene kom det ei skikkelig skur. Typisk norsk vær asså. Men det gjør jo godt, frisker opp lufta og gir litt fukt til alt som vokser, det trengs jo det å, like mye som sol og varme. 

Ingen kommentarer: