lørdag 15. desember 2012

*julekort..











Jeg skulle ønske jeg var litt flinkere til å planlegge, så vi også kunne komme med feiende flotte julekort med skarpe bilder med unger som ikke nødvendigvis ser i kameraet, men som iallefall ikke har ei brødskive foran halve fjeset.. Jeg prøver å ta noen bilder gjennom året der alle er samlet på et bilde, men  som oftest er de fanget i lek eller spising eller opptatt av noe helt annet så de gidder iallefall ikke se på meg å smile.. Det blir sjarmerende bilder av det, men ikke julekort-kvalitet dessverre. Så i år får dere nøye dere med disse bildene som tross alt er tiltenkt julekort:)  Neste år skal jeg være mer føre var, prøve iallefall! 

2 kommentarer:

Rosa+epler sa...

ein veldig fin gjeng!

God adventstid til dåko.

Kine sa...

Det er sånne bilder som det her jeg syns er koselig å få på julekort :)! Ikke oppstilte med falske smil og penklær. Det er jo ikke hverdagen? Hvorfor er det så viktig at man skal være så strigla på julekort, det er jo ikke sånn vi er?