tirsdag 26. juli 2011

Borte bra, hjemme best:)







Det beste med å være borte er å komme hjemat, spesiellt når det er så mye som er forandret siden sist!! Den ødelagte vaskemaskina vår sto fiks ferdig(takk pappa) og var klar til bruk! men det var nok hagen som lokket mest, med nesten modne rips,bringebær,diiigre reddikker,stort gress på gulerøttene, tre (!!!) aspargesbønner, sukkererter og masse modne markjordbær rundt om på hele gården! jeg følte meg som en unge der jeg gravde i jorda etter "gull", og lette febrilsk etter bringebæra, hehe! Ungene er like entusiastiske, og det varmer og føles godt å dele en sånn glede over det som spirer og gror, håper de tar det med seg til de blir voksne.  Nå har vi hatt en rask hyttetur på Gålå, fra torsdag til mandag. Til tross for en god del regn, har vi storkost oss, jeg har vært på spa-behandling, vi har gått opp fefor-kampen og plasket i vannet på sør-fron badeland. Deilige dager har det vært. bilder kommer så fort vi får skaffet oss en ekstern harddisk, for nå er det fullt med bilder på den som er i bruk. Jeg kjøpte meg ett nytt kompaktkamera på vei opp til hytta som en bursdagsgave til meg selv. Det tar veldig fine bilder, så det blir nok ikke no mindre bilder fremover:)  Det gamle har vært i bruk nesten daglig i 2 år, så det tok kvelden når vi kom hjem fra Danmark. Ha en fin aften:)

Ingen kommentarer: